Beste BBS leden, ouders/verzorgers van BBS leden,

Voor degene die bij de jaarlijkse ALV waren hebben de aankondiging al gehoord. Voor degene die niet in de gelegenheid waren:
Het BBS klaverjastoernooi gaat weer van start!
Hoe ziet het BBS Klaverjastoernooi er uit:
# 6 maandagavonden start 20.00 uur:
* 9 oktober
* 6 november
* 18 december
* 15 januari
* 12 februari
* 11 maart (inclusief prijsuitreiking)

Het eerste team heeft zich al ingeschreven. Wij hopen op nog meer teams zodat we een aantal tafels kunnen realiseren.

Inschrijven doe je door middel van antwoorden op deze mail met je naam en telefoonnummer (dit voor als er onverhoopt iets wijzigt) en de naam en telefoonnummer van je medespeler.
Je kan je ook inschrijven middels het formulier op de afhangkar.

Zorg dat je inschrijving uiterlijk 4 oktober binnen is.
Wij hebben er zin in en hopen dat jullie dat ook hebben.
Met vriendelijke klaverjas groet,

Het klaverjas organisatieteam:
Edwin van Drie, Ton Dorrepaal, Janneke Freriks en Melanie van der Lee